Det gode samarbejde

Samarbejdet mellem forældre og personalet er vigtigt for børnenes trivsel.

For os er det vigtigt at der er en åben og respektfuld gensidig dialog/orientering omkring barnets dagligdag, trivsel og udvikling.

For at skabe en god og sammenhængende hverdag mellem forældre, børn og institution, inviterer vi jer til en opstartssamtale sammen med barnets kontaktpædagog, før jeres barns start i huset.
Her vil vi til dels vise jer rundt, fortælle om vores hverdag og lytte til jeres fortællinger om jeres barn. Det gør vi for at lære barnet at kende og for at skabe en god relation mellem forældre og pædagoger.

Efter ca. tre måneder holdes en opfølgningssamtale, hvor vi evaluerer starten samt taler om, hvad vi skal lægge vægt på i nær fremtid.

Vi prioriterer også kontinuerlige forældresamtaler med kontaktpædagog, hverdagssnakke og samtaler efter behov.

At holde jer orienteret på Aula og at deltage i vores sociale arrangementer såsom forældremøder, fællesspisning, sommerfest, luciamorgen og arbejdsdag er også en rigtig god og hyggelig måde at udbygge vores samarbejde på.