Når du afleverer dit barn

Når du afleverer dit barn om morgenen, vil der altid være personale til at tage i mod dit barn og hjælpe dem godt i gang med dagen. Her er der også mulighed for, at give beskeder til personalet, som har betydning for at dit barn får en god dag. Det kan eksempelvis være information om hvad tid barnet er vågnet, har der været fart på om morgenen eller lignende.

Er vi på legepladsen, afleveres dit barn klædt på efter vejret. Er vi indendørs afleveres barnet, som udgangspunkt, ved døren til stuen. Dette for at minimere forstyrrelser for de børn der allerede er i gang med deres dag. Uanset hvor vi er, er det vigtigt at du sikrer dig, at du har haft kontakt til en medarbejder, inden du går.

Ved indkøring er forældrene naturligvis velkomne til at være på stuen og deltage i leg med børnene.