Personalet

Vi elsker samværet med børnene samt spændende oplevelser, naturen, traditioner, rutiner, skøre påfund, nyt og gammelt.

Vi er 15 faste omsorgsfulde, positive og fagligt kompetente voksne i institutionen, fordelt på pædagoger,  pædagogmedhjælpere, vores værdifulde husassistent, daglig leder samt vores søde og dygtige vikarer. Derudover har vi i perioder ressourcepædagoger, studerende i kortere eller længere perioder, samt skole/erhvervspraktikanter.

Personalegruppen rummer forskellige menneskelige/faglige egenskaber og kompetencer og er således bredt funderet.

Vi uddanner og dygtiggør os løbende. Alle medarbejdere har eller bliver tilbudt uddannelse i ICDP (International Child Development programme) og alle medarbejdere får løbende uddannelse i førstehjælp via Red mit barn. Vi deltager jævnligt i lokale og nationale udviklingsprojekter.